Stretnutie zákazníkov T-MAPY 2025: Spájame dáta, inovácie a ľudí pre lepšiu budúcnosť miest a obcí

Stretnutie zákazníkov začína za:

Stretnutie zákazníkov T-MAPY je jedinečná príležitosť na získanie inšpirácie, prehľadu o aktuálnych trendoch v technológiách a praktických skúseností z implementácie GIS a IS riešení prispôsobených špecifickým potrebám miest aj obcí.

Počas konferencie vás čakajú dve paralelné programové linky, prispôsobené špecifikám miest a obcí.

Program bude zameraný na komplexné riešenia pre efektívnu správu majetku, pasportizáciu zelene, dopravy a cintorínov, ako aj na správne využívanie dát pre strategické rozhodovanie. Prinesieme praktické témy, ktoré vám pomôžu optimalizovať každodenné procesy a podporia rozvoj vašich samospráv.

Dôraz kladieme na:

  • Zdieľanie poznatkov: Skúsenosti z úspešných projektov v slovenských mestách a obciach.
  • Diskusie a networking: Priestor na výmenu názorov a hľadanie spoločných riešení.
  • Praktické workshopy: Ukážky a postupy, ktoré môžete využiť vo svojej organizácii.

Termín konania

18. - 19. septembra 2025

Miesto konania

Wellness Hotel Chopok

Ubytovanie

Konferencia sa bude konať v prestížnom Kongresovom Hoteli Chopok****, ktorý patrí medzi najlepšie 4* hotely na Slovensku podľa rebríčka TREND TOP hotely a reštaurácie. Hotel sa nachádza v nádhernom prostredí Nízkych Tatier, ponúkajúc ideálne miesto pre spojenie pracovných povinností s relaxom a pohodou.

Čo môžete očakávať:

  • Komfortné ubytovanie: Elegantne zariadené izby s modernými prvkami a výhľadom na tatranskú prírodu. Na výber sú dvojlôžkové izby, ktoré umožňujú ubytovanie jednej alebo dvoch osôb.

  • Relax a wellness: Bezplatný vstup do profesionálneho fitness centra, plaveckého bazéna, saunového sveta (fínska, bylinková, infra sauna, aromatický parný kúpeľ, tepidárium) a vírivky.

  • Špičkové kongresové priestory

  • Gastronomické zážitky: bohaté bufetové menu na obedy a večere s pestrým výberom jedál, coffee breaky s lahodnou kávou čajom a občerstvením na doplnenie energie počas programu, raňajky formou bufetu. 

  • Hotelové služby a aktivity:
    Počas vášho pobytu môžete využiť aj možnosti zábavy, ako je bowling, biliard, stolný futbal či rôzne relaxačné masáže. Pre aktívnych hostí sú k dispozícii cyklovýlety so zapožičaním bicyklov priamo v hoteli.

 

Termíny a účastnícky poplatok

  • Účastnícky poplatok: 280 € / osoba – pri obsadení izby jednou osobou 
  • Účastnícky poplatok: 230 € / osoba – pri obsadení izby dvoma osobami 
  • Denná účasť: 160 € / osoba

Ceny sú uvedené vrátane DPH.

Účastnícky poplatok zahŕňa: organizačné náklady spojené s realizáciou konferencie, účasť na odbornom programe vrátane workshopov a diskusií, lektorské zabezpečenie, konferenčné materiály, prenájom priestorov a technické vybavenie, gastronomický servis: coffee breaky, obed, večera vrátane spoločenského programu (DJ, bowling), bohaté bufetové raňajky, voľný vstup do wellness centra vrátane bazéna.

Storno podmienky:

Zrušenie účasti do 7 kalendárnych dní pred podujatím: bez poplatku.
Zrušenie účasti 6 až 3 dni pred podujatím: účtujeme 50 % nákladov spojených s rezervovanými službami (ubytovanie a strava).
Zrušenie účasti 2 dni a menej pred podujatím / neúčasť bez oznámenia: účtujeme 100 % nákladov spojených s rezervovanými službami.

 

 

Registrácia účastníkov: Do 10. septembra 2025

PROGRAM KONFERENCIE – OBCE

Štvrtok 18. 9.

10:00 – 10:30Otvorenie konferencie – Výzvy v digitalizácii samospráv
10:30 – 11:30Ing. arch. Martin Baloga, PhD. – Metodika spracovania územných plánov samospráv
11:30 – 11:45Coffee break + presun do miestností
11:45 – 12:30SPF, obecné parcely, rozdielové tabuľky
12:30 – 13:00Online cintoríny
13:00 – 14:30Obed (spoločný) + check in
14:30 – 15:00Pasport komunikácií
15:00 – 15:30Pasport zelene
15:30 – 16:00Coffee break
16:00 – 16:30Dronové snímkovanie, 3D model, analýza čiernych stavieb
16:30 – 17:00Stavebný úrad
17:00 – 19:00Voľný program (wellness, prechádzka, oddych)
19:00 – 21:00Večera
21:00 – 02:00Spoločenský večer – bowling, DJ


Piatok 19. 9.

07:00 – 10:00Raňajky, check out



PROGRAM KONFERENCIE – MESTÁ

Štvrtok 18. 9.

10:00 – 10:30Otvorenie konferencie – Výzvy v digitalizácii samospráv
10:30 – 11:30Ing. arch. Martin Baloga, PhD. – Metodika spracovania územných plánov samospráv
11:30 – 11:45Coffee break + presun do miestností
11:45 – 12:30Novinky v GISPLANE a nové implementácie
12:30 – 13:00Mesto Banská Bystrica – skúsenosti z praxe
13:00 – 14:30Obed (spoločný) + check in
14:30 – 15:00Kvalitné priestorové dáta pre samosprávu
15:00 – 15:30Ako na cesty – príklady z dobrej praxe, Moderná správa cintorína
15:30 – 16:00Coffee break
16:00 – 16:30Pokročilá evidencia zelene a dendrológia, Facility manažment
16:30 – 17:00Mesto Martin – skúsenosti z praxe, Používateľské úpravy a rozšírenia
17:00 – 19:00Voľný program (wellness, prechádzka, oddych)
19:00 – 21:00Večera
21:00 – 02:00Spoločenský večer – bowling, DJ


Piatok 19. 9.

07:00 – 10:00Raňajky, check out

PRIHLÁŠKY

Registrácia a možnosť prihlásenia do 10.9.2025.

Kontakt

Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás na e‑mailovej adrese:

event@tmapy.sk

Vyplnením prihlasovacieho formulára záväzne potvrdzujem svoju účasť na Stretnutí zákazníkov firmy T-MAPY s. r. o. v dňoch 18.9. - 19.9. 2025 vo Wellness Hoteli Chopok.
Účastnícky poplatok bude uhradený vopred na základe zaslanej faktúry.