Stretnutie zákazníkov T-MAPY 2025: Spájame dáta, inovácie a ľudí pre lepšiu budúcnosť miest a obcí
Stretnutie zákazníkov začína za:
Stretnutie zákazníkov T-MAPY je jedinečná príležitosť na získanie inšpirácie, prehľadu o aktuálnych trendoch v technológiách a praktických skúseností z implementácie GIS a IS riešení prispôsobených špecifickým potrebám miest aj obcí. Počas konferencie vás čakajú dve paralelné programové linky, prispôsobené špecifikám miest a obcí. Program bude zameraný na komplexné riešenia pre efektívnu správu majetku, pasportizáciu zelene, dopravy a cintorínov, ako aj na správne využívanie dát pre strategické rozhodovanie. Prinesieme praktické témy, ktoré vám pomôžu optimalizovať každodenné procesy a podporia rozvoj vašich samospráv. Dôraz kladieme na:
- Zdieľanie poznatkov: Skúsenosti z úspešných projektov v slovenských mestách a obciach.
- Diskusie a networking: Priestor na výmenu názorov a hľadanie spoločných riešení.
- Praktické workshopy: Ukážky a postupy, ktoré môžete využiť vo svojej organizácii.
Termín konania
18. - 19. septembra 2025
Miesto konania
Wellness Hotel Chopok
Ubytovanie
Konferencia sa bude konať v prestížnom Kongresovom Hoteli Chopok****, ktorý patrí medzi najlepšie 4* hotely na Slovensku podľa rebríčka TREND TOP hotely a reštaurácie. Hotel sa nachádza v nádhernom prostredí Nízkych Tatier, ponúkajúc ideálne miesto pre spojenie pracovných povinností s relaxom a pohodou.
Čo môžete očakávať:
- Komfortné ubytovanie: Elegantne zariadené izby s modernými prvkami a výhľadom na tatranskú prírodu. Na výber sú dvojlôžkové izby, ktoré umožňujú ubytovanie jednej alebo dvoch osôb.
- Relax a wellness: Bezplatný vstup do profesionálneho fitness centra, plaveckého bazéna, saunového sveta (fínska, bylinková, infra sauna, aromatický parný kúpeľ, tepidárium) a vírivky.
- Špičkové kongresové priestory
- Gastronomické zážitky: bohaté bufetové menu na obedy a večere s pestrým výberom jedál, coffee breaky s lahodnou kávou čajom a občerstvením na doplnenie energie počas programu, raňajky formou bufetu.
- Hotelové služby a aktivity:
Počas vášho pobytu môžete využiť aj možnosti zábavy, ako je bowling, biliard, stolný futbal či rôzne relaxačné masáže. Pre aktívnych hostí sú k dispozícii cyklovýlety so zapožičaním bicyklov priamo v hoteli.
Termíny a účastnícky poplatok
- Účastnícky poplatok: 280 € / osoba – pri obsadení izby jednou osobou
- Účastnícky poplatok: 230 € / osoba – pri obsadení izby dvoma osobami
- Denná účasť: 160 € / osoba
Ceny sú uvedené vrátane DPH.
Účastnícky poplatok zahŕňa: organizačné náklady spojené s realizáciou konferencie, účasť na odbornom programe vrátane workshopov a diskusií, lektorské zabezpečenie, konferenčné materiály, prenájom priestorov a technické vybavenie, gastronomický servis: coffee breaky, obed, večera vrátane spoločenského programu (DJ, bowling), bohaté bufetové raňajky, voľný vstup do wellness centra vrátane bazéna.
Storno podmienky:
Zrušenie účasti do 7 kalendárnych dní pred podujatím: bez poplatku.
Zrušenie účasti 6 až 3 dni pred podujatím: účtujeme 50 % nákladov spojených s rezervovanými službami (ubytovanie a strava).
Zrušenie účasti 2 dni a menej pred podujatím / neúčasť bez oznámenia: účtujeme 100 % nákladov spojených s rezervovanými službami.
Registrácia účastníkov: Do 10. septembra 2025
PROGRAM KONFERENCIE – OBCE
Štvrtok 18. 9.
10:00 – 10:30 | Otvorenie konferencie – Výzvy v digitalizácii samospráv |
---|---|
10:30 – 11:30 | Ing. arch. Martin Baloga, PhD. – Metodika spracovania územných plánov samospráv |
11:30 – 11:45 | Coffee break + presun do miestností |
11:45 – 12:30 | SPF, obecné parcely, rozdielové tabuľky |
12:30 – 13:00 | Online cintoríny |
13:00 – 14:30 | Obed (spoločný) + check in |
14:30 – 15:00 | Pasport komunikácií |
15:00 – 15:30 | Pasport zelene |
15:30 – 16:00 | Coffee break |
16:00 – 16:30 | Dronové snímkovanie, 3D model, analýza čiernych stavieb |
16:30 – 17:00 | Stavebný úrad |
17:00 – 19:00 | Voľný program (wellness, prechádzka, oddych) |
19:00 – 21:00 | Večera |
21:00 – 02:00 | Spoločenský večer – bowling, DJ |
Piatok 19. 9.
07:00 – 10:00 | Raňajky, check out |
---|
PROGRAM KONFERENCIE – MESTÁ
Štvrtok 18. 9.
10:00 – 10:30 | Otvorenie konferencie – Výzvy v digitalizácii samospráv |
---|---|
10:30 – 11:30 | Ing. arch. Martin Baloga, PhD. – Metodika spracovania územných plánov samospráv |
11:30 – 11:45 | Coffee break + presun do miestností |
11:45 – 12:30 | Novinky v GISPLANE a nové implementácie |
12:30 – 13:00 | Mesto Banská Bystrica – skúsenosti z praxe |
13:00 – 14:30 | Obed (spoločný) + check in |
14:30 – 15:00 | Kvalitné priestorové dáta pre samosprávu |
15:00 – 15:30 | Ako na cesty – príklady z dobrej praxe, Moderná správa cintorína |
15:30 – 16:00 | Coffee break |
16:00 – 16:30 | Pokročilá evidencia zelene a dendrológia, Facility manažment |
16:30 – 17:00 | Mesto Martin – skúsenosti z praxe, Používateľské úpravy a rozšírenia |
17:00 – 19:00 | Voľný program (wellness, prechádzka, oddych) |
19:00 – 21:00 | Večera |
21:00 – 02:00 | Spoločenský večer – bowling, DJ |
Piatok 19. 9.
07:00 – 10:00 | Raňajky, check out |
---|
PRIHLÁŠKY
Registrácia a možnosť prihlásenia do 10.9.2025.
Vyplnením prihlasovacieho formulára záväzne potvrdzujem svoju účasť na Stretnutí zákazníkov firmy T-MAPY s. r. o. v dňoch 18.9. - 19.9. 2025 vo Wellness Hoteli Chopok.
Účastnícky poplatok bude uhradený vopred na základe zaslanej faktúry.